srijeda, 22. rujna 2010.

Bijelim mišem po Južnoj Americi - Buenos Aires

BOCA DE MI VIDA

Nakon 18 sati vrlo ugodne voznje iz Puerto Iguazu autobusom koji bi mogao biti hotel s 5 zvjezdica na kotacima stizem u Buenos Aires.
Vrlo s(p)retno nalazim idilicni hostel u umjetnickoj cetvrti San Telmo u kojem se ne uspijevam niti istusirati jer vec upoznajem cure iz Irske i Engleske koje mi besplatno daju kartu za utakmicu Boce Juniors na poznatom stadionu Bomboneri, pod uvjetom da krenemo odmah. Inace je kartu za utakmicu Boce vrlo tesko nabaviti, no decko jedne od cura je prije nekoliko dana 4 sata "camio cekajuci" u redu na kisi nadajuci se da ce uspjeti kupiti kartu. I na moju srecu uspio je, i na moju srecu 4 sata biti mokar cekajuci u redu cesto donosi barem povisenu temperaturu. Ostavljajuci tog meni sada vrlo dragog momka u krevetu uz topli caj, upucujem se sa curama na ledeno pivo i na stadion.
Ulazimo sat i pol prije utakmice i stadion je vec dobrano popunjen, stovise, vec se navija iz sveg glasa, i to gromoglasno navijanje nije prestalo sve do sat nakon utakmice koju je Boca pobjedila rezultatom 3:1. Navijaci Boce, prepoznavsi pravo hrvatsko navijacko grlo pozivaju me da im se pridruzim u obliznjem pubu, pa sam "teska srca" pristao samo da bih nazdravio koju u cast momku koji sada nazdravlja s paracetamolom.

La Bombonera - Gogo, Engleskinja i Irkinja kojoj se moze 
primjetiti tuzan izraz lica zbog nedostatka "dragoga"
La Bombonera


DON’T GO THERE MY FRIEND

Sutradan odlazim u razgled grada za koji kazu da je Pariz juzne Amerike. Iako su mi takve usporedbe oduvijek bile mrske iz vise razloga, Buenos Aires sa svojim impozantnim gradjevinama i kolosalnim avenijama zaista podsjeca na Pariz.
Slikovita luka Boca sa svojim zivo obojenim kucicama podsjeca na gradic iz bajke. U njoj me dva policajca upozoravaju da dalje od samoga centra Boce ne idem sam, i to za divno cudo(jer je to u Argentini rijetkost) na engleskom jeziku. Eh, bas sam zamislio nase "momke u plavom" kako upozoravaju turiste iz npr. Švicarske: "gospod'ne, ne smite tamo, gospod'ne kad vam kazem", pa komentira s kolegom: "nu teleta matere t', ovi kopca ki od Anđe Jurićeve koza, hihihihihi".

"razgednica" iz Buenos Airesa



slikovita Boca

Maradona i Gogo
tango u Boci
Ako se ikad zaputite u ovaj grad, bio bi zlocin ravan Huljicevoj glazbi kada biste preskocili bilo koju od ovih destinacija: dakle, uz lucu Bocu tu je i prekrasno groblje Recoleta na kojemu je medju ostalim pokopana i slavna Evita Peron, romanticni San Telmo u kojemu se na svakom uglu plese neizbjezni tango, avenija 9 de Julio za koju kazu da je najsira avenija na svijetu (navodno bi ministri Surek i Cobankovic u drustvu s Ivankom Boljkovac i Jacquesom Houdekom zajedno mogli proci tom avenijom, no to nikada nije sluzbeno potvrdjeno), Plaza de Mayo sa svojom "Casa Rosada" (ruzicastom kucom - inace predsjednickom palacom), te studentska cetvrt Palermo u kojoj je svoje djetinjstvo proveo pisac Jorge Luis Borges i u kojoj sam posjetio prekrasni Botanicki vrt i jos ljepsi zooloski vrt gdje sam vidio i našega ministra Čobankovića sa nekakvom čudnom, dugom ekstenzijom na nosu, no ipak sam ga prepoznao. Naravno da sam naveo samo najosnovnija mjesta koja se trebaju posjetiti u Buenos Airesu, no kad bih nabrajao sva mjesta ovaj tekst bi vise nalikovalo na Tolkienov Silmarillion nego na blog.
Avenija 9 de Julio
Casa Rosada
"teroristicki napad" na burzovnu zgradu u Buenos Airesu :)

No, bez obzira na sve ljepote, atmosfera grada je ono što vas opije (naravno, u kombinaciji s odlicnim argentinskim vinom). Na svoju veliku sramotu, u svih deset dana boravka u Argentini nisam niti jednom probao slavni argentinski odrezak. Takav zlocin cak niti Huljicevi ne mogu nadmasiti (mozda jedino zadnjim uradcima). Barem mi ostaje utjeha da sada imam dodatni razlog vratiti se u ovaj carobni grad "dobroga zraka".
Napustajuci Buenos Aires osjecam sjetu, pa cak i tugu jer se moram odvojiti od svih zadovoljstava koje mi je pruzio, a iz glave mi ne izlazi stara pjesma naseg Ive Pattiere - "da mi se vratit"...i vratit cu se (ako zbog nicega, onda barem zbog odreska). A dotad krecem u nove pustolovine - pravac Bolivija!

Siesta u ateljeu u srcu Boce


Broj komentara: 5:

  1. Veliki Gogo, samo 3 članka? taman sam se uživila.. ja bi još malo čitala :) sviđa mi se tvoj stil.. lagan&humorističan

    OdgovoriIzbriši
  2. Nije loše, nije loše. Znam da si se dobro proveo iako nisam bio tamo. Sad i mene vuče želja, ako ništa drugo, a ono barem na odrezak.
    p.s. I da, Huljić je zločinac ;-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. daj još malo o toj Boci, baš se vidi da si sretan što si tamo bio ali te briga za nas ostale koji nismo :)) ne biti lijen, piši ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Sad bi tribala slijediti Bolivija :D
    e i da, miš ti e famozan!

    OdgovoriIzbriši